سخنی از مدیریت

A Word from Management.

به یاری یزدان و مساعدت دولتمردان دلسوز، نام سینک نگین الماس را در تاریخچه ی صنعت ایران عزیز ثبت نمودیم. با وجود همه ی سختی ها و مشکلات پیش روی با تدبیر مسئولان دلسوز ، عزم راسخ، تلاش بی پایان و پیشکار تمام نشدنی پرسنل کوشا ، خلاق، توانمند و فهیم مان با ایمان و اعتقادی راسخ همچنان قله های موفقیت و افتخار را در عرصه ی تولید و صنعت کشور در خواهیم نوردید تا در شکوفایی صنعت ایران عزیز سهیم باشیم.

هدف ما رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در زمینه ی تولید محصولات آشپزخانه است. تلاش ما از بدو فعالیت فراهم آوردن زمینه ای مناسب جهت تولید و عرضه ی محصولاتی بوده که نگین الماس خانه هایتان باشد و به این منظور با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز و همکاری با بهترین متخصصین رشته های مختلف مجموعه ای ساخته ایم که بتوانیم در زمینه ی توجه به کیفیت محصولات همواره استوار و پایدار بمانیم.

تمام تلاشمان این است که نگین الماس در سال های آتـی به جریان اقتصادی مهمی در منطقه و کشور تبدیل شود تا بتوان مجموعه ای از نظم، کمیت و کیفیت را سر لوحه ی برنامه ی خود قرار دهد و سهم بیشتری از تولید و اقتصاد کشور را سهیم شود.

برنامه های ما در جهت نو آوری در تولید و ارائه ی محصــولات با کیفیت در راستای دستیابی به نهایت رضایت مصرف کنندگان عزیز می باشد. هـدف ما پـرواز نگین الماس بر بلندای آسمان صنعت آشپزخانه کشور عزیزمان است باشد که گامی مؤثر در راستای افزایش تولد، خوکفایی و شکوفایی ایران عزیزمان برداریم. برای ساختن فردایی بهتر،اعتلا،خود کفایی و سربلندی کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

سینک نیمه فانتزیفانتزی و معمولی نگین الماس

جنس استنلس استیل 304

ارائه دهنده بهترین سینکهای پرسی از لحاظ شکل و ظاهر

و همچنین دارای عمق بیشتر لگن – بسته بندی و پکیجینگ عالی و با کیفیت

اولین تولید کننده سینکهای پرسی با عمق زیاد

قابل رقابت با تمامی رقبای خارجی و داخلی

دارای ده سال گارانتی بی قید و شرط

ما را در اینستاگرام دنبال کنیــد!

www.neginalmasco.ir